Percento reklamácií našich výrobkov je síce malé, ale v prípade poškodenia tovaru môžete výrobky reklamovať a budeme sa snažiť vašu reklamáciu vyriešiť bez zbytočných prieťahov. Reklamácie riešime na základe našich obchodných podmienok.
Kedy je možné reklamovať?
Naša spoločnosť zo zákona zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novo vzniknuté vady, najmä pokiaľ vznikli nevhodným užívaním. U použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar pri prevzatí vami. V prípade tovaru s vyznačenou dobou použiteľnosti zodpovedáme tiež za to, že daný tovar bude počas tejto doby spôsobilý na použitie.
Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samu o sebe považovať za vadu tovaru. Rovnako tak za vadu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec Vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny designu obalu).
Aké sú možné riešenia reklamácie?
- V prípade vady tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii vo forme poukážky.
- Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie vady prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.
- Pokiaľ by takéto odstránenie vady bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my Vám vrátime časť kúpnej ceny.
- Pokiaľ ide zároveň o významnú vadu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my Vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu (vr. nákladov na najlacnejší spôsob dopravy).
Ako mám pri reklamácii postupovať?
Pokiaľ sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite nám prosím túto informáciu najskôr na e-mail: eshop@mediabox.cz, popr. využite formulár pre informáciu o reklamácii, kde nás budete informovať o dôvode vašej reklamácie. Dohodneme sa na spôsobe riešenia reklamácie, nie je nutné vadný tovar hneď odosielať.
Pokiaľ sa dohodneme na vrátení tovaru, zašlite prosím vadné výrobky na adresu nášho skladu:
Mediabox spol. s r.o., Revoluční 208, Stráž pod Ralskem, 471 27, Česká republika, Telefón: +420 487 851 205.
V prípade, že vyplňujete formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, v čom vidíte vadu tovaru alebo ako sa vada prejavuje, prípadne požiadavka na spôsob vybavenia.
O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových správ. Môžeme sa s Vami spojiť aj telefonicky.
O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady nebude spravidla trvať dlhšie ako 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.
Kontakty
Všetky otázky ohľadom reklamácie Vám radi zodpovieme, pokiaľ nás kontaktujete na e-maile: eshop@mediabox.cz, alebo na tel. čísle +420 606 044 395.